Πως αλλάζω τη διεύθυνση στο προφίλ μου;

Αν το mail σου έχει δημιουργηθεί πριν το νέο site του Multirama.gr οι διευθύνσεις τιμολόγησης και αποστολής του προφίλ σου δεν μπορούν να αλλαχθούν αλλά θα πρέπει να προστεθούν από την αρχή στο προφίλ σου επιλέγοντας Βιβλίο Διευθύνσεων και «Προσθήκη διεύθυνσης».

Αν το mail σου έχει δημιουργηθεί στο νέο site του Multirama.gr οι διευθύνσεις σου μπορούν να αλλάξουν επιλέγοντας στο προφίλ σου το Βιβλίο Διευθύνσεων και «Ενημέρωση».

Πως βρίσκω το ιστορικό παραγγελιών μου;

Αν το mail σου έχει δημιουργηθεί πριν το νέο site του Multirama.gr το ιστορικό παραγγελιών σου δεν εμφανίζεται στο προφίλ σου λόγω της αναβάθμισης του site.

Αν το mail σου έχει δημιουργηθεί στο νέο site του Multirama.gr το ιστορικό παραγγελιών σου εμφανίζεται στο προφίλ σου επιλέγοντας το «ιστορικό παραγγελιών».

Πως παραγγέλνω;

Στο Multirama.gr μπορείς εύκολα να κάνεις την παραγγελία σου με πολλαπλούς τρόπους

  • Μέσω του site: όταν βρεις το προϊόν που χρειάζεται, πάτησε στην επιλογή «Απόκτησέ το» και ακολούθησε τα βήματα μέχρι την ολοκλήρωση της παραγγελίας
  • Μέσω τηλεφώνου: καλώντας δωρεάν από σταθερό και κινητό στο 210 81 81 888 από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 με 17:00.

Με πόσους τρόπους μπορώ να πληρώσω;

Απόδειξη λιανικής: Η εξόφληση της παραγγελίας σας πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση του προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

  • Αντικαταβολή δωρεάν κατά την παράδοση του προϊόντος α) στον χώρο που επιλέξατε (σπίτι, γραφείο ) ή β) ή σε οποιοδήποτε Σημείο Παραλαβής SPEEDEX. (Δείτε το δίκτυο εδώ)
  • Χρεωστική κάρτα/Πιστωτική κάρτα: VISA, MASTERCARD, EUROLINE, Dinners, American Express για απευθείας χρέωση ολόκληρου του ποσού.

    Ενδεχομένως κατά την πρώτη φορά χρήσης της κάρτας σας στο κατάστημα μας να σας ζητηθούν από το τμήμα Customer Passion να αποστείλετε αντίγραφο της ταυτότητας και της κάρτας σας (με καλυμμένα τα 4 τελευταία ψηφιά) στο cs@multirama.gr ή στο fax 2108181545. Για δική σας ασφάλεια θα πρέπει να είστε παρόν για την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική κάρτα που κάνετε την παραγγελία και την ταυτότητα σας.

  • Με Κατάθεση / έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας

    Καταθέτετε το χρηματικό ποσό σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς της εταιρίας

    Eurobank 0026.0248.14.0200358615 Iban: GR 73 0260 2480 0001 4020 0358 615
    Alpha 137-00-2320-003742 Iban: GR 72 0140 1370 1370 0232 0003 742
    Εθνική 04047310422 Iban: GR 64 0110 0400 0000 0404 7310 422
    Εμπορική 85191519 Iban: GR 82 0120 5540 0000 0008 5191 519

    με αιτιολογία κατάθεσης πάντα τον αριθμό της παραγγελίας σας για να μην υπάρξει καθυστέρηση στην διεκπεραίωση της. Κατόπιν στέλνετε το καταθετήριο είτε με email στο cs@multirama.gr είτε με fax στο 210-8181545

  • Από 1500€ και άνω σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις από 1/1/2011 τα παραστατικά αξίας € 1.500 και άνω που εκδίδονται προς ιδιώτες (αποδείξεις λιανικής πώλησης) όπως και για παραστατικά χονδρικής (Τιμολόγιο Πώλησης) ανω των 3.000€ θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους: • Κατάθεση / έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας • Χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας

Τιμολόγιο: Αν είστε εταιρεία ή ελεύθερους επαγγελματίες στην Retail World S.A. σας δίνεται η δυνατότητα να αγοράσετε από το Multirama.gr και με τιμολόγιο πώλησης, εφόσον συμπληρώσετε κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: Επωνυμία εταιρίας, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ., Δ/νση Έδρας και επάγγελμα. Οι τρόποι πληρωμής και όροι ισχύουν ακριβώς όπως στην περίπτωση της απόδειξης λιανικής.

Πως Παραλαμβάνω και τι χρεώνομαι;

Το Multirama.gr προσφέρει όλες τις δυνατές επιλογές παράδοσης της παραγγελίας σας

  • Παράδοση στο σπίτι/χώρο της επιλογής σας σε όλη την Ελλάδα από τους πιο αξιόπιστους συνεργάτες διανομής με τις ακόλουθες ξεκάθαρες χρεώσεις:
NORMAL DELIVERY: Απλή Αποστολή σε εργάσιμες ημέρες και ώρες:
ΔΩΡΕΑΝ Παραγγελίες > 99€
3,5 € Παραγγελίες < 99€ σε Ν.Αττικής/Θεσσαλονίκης
5,5 € Παραγγελίες < 99€ σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας
8,5 € Παραγγελίες < 99€ σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα
Για τα υπερμεγέθη προϊόντα (π.χ. τηλεοράσεις άνω των 27 ιντσών, όργανα γυμναστικής, κ.α.) η χρέωση είναι 12€ για Ν. Αττικής ενώ για την υπόλοιπη Ελλάδα και Θεσσαλονίκη είναι 25€, Δωρεάν αντικαταβολή.


PREMIUM DELIVERY: Premium Αποστολή, επιλέγετε εξ αρχής ζώνη ώρας
(09:00πμ-12:00μμ ή 1:00μμ – 4:00μμ ή 5:00μμ-8:00μμ) ακόμη και Σάββατο (09:00πμ-14:00μμ)
3€ Eπιπλέον της Αντίστοιχης περίπτωσης όπως περιγράφεται επάνω, Έξοδα Αντικαταβολής 1,90€

  • Παραλαβή από ένα από τα 110+ Φυσικά Σημεία Παραλαβής σε όλη την Ελλάδα, με τις ακόλουθες ξεκάθαρες χρεώσεις:
ΔΩΡΕΑΝ σε Σημείο Παραλαβής Speedex
Τρόπος πληρωμής Με δωρεάν αντικαταβολή στο σημείο, με πιστωτική κάρτα από το site ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Παρακολούθηση Παραγγελίας Ενημέρωση μέσω e-mail και SMS σε όλη την πορεία της παραγγελίας
*Παρακαλόυμε προσκομίστε το πιστοποιητικό ταυτότητας σας κατά την παραλαβή

 

Πως παρακολουθώ την Παραγγελία μου;

Η Παρακολούθηση Παραγγελίας από το Multirama.gr γίνεται εύκολα και με πολλούς τρόπους.

Aυτόματα: Την ώρα τοποθέτησης της παραγγελίας σας, μπορείτε να ορίσετε τον τρόπο αυτόματης ειδοποίησης είτε μέσω e-mail ή ακόμη και με Δωρεάν SMS στο κινητό σας. Σε κάθε στάδιο της αποστολής λαμβάνετε αντίστοιχο ειδοποιητήριο στο e-mail σας η ακόμη και στο κινητό σας αν το έχετε δηλώσει.

 

Mέσα στο web site: Αφού κάνετε login μπαίνεται στο "Ιστορικό Παραγγελιών", όπου σας εμφανίζεται ο κωδικός της παραγγελίας σας, το status της και ο αριθμός voucher (αριθμός φορτωτικής για παραδόσεις στον χώρο σας). Κάνοντας κλικ πάνω στον αριθμό voucher εμφανίζεται η κατάσταση παράδοσης της παραγγελίας σας.

 

Το αριθμό voucher μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε σε κάθε επικοινωνία σας με το Customer Passion του Multirama.gr για να εντοπίσετε την παραγγελία σας, αλλά και για να συνεννοηθείτε από κοινού για την παράδοση της.

Σε πόσο χρόνο παραλαμβάνω;

Ο χρόνος παράδοσης ποικίλλει ανάλογα με το προϊόν που επιλέγετε να αγοράσετε. Ο εκτιμώμενος χρόνος παραλαβής της παραγγελίας σας εμφανίζετε με πράσινα γράμματα δίπλα στο προϊόν που επιλέγετε και υπολογίζεται σε εργάσιμες ημέρες (εξαιρούνται Σαββατοκύριακα και αργίες).

Για μεγαλύτερη λεπτομέρειες περάστε με τον κέρσορά σας το Info button

 

Επίσης για την ευκολία σας επαναλαμβάνεται τόσο στα βήματα καταχώρησης παραγγελίας καθώς επίσης και στο και στο email Επιβεβαίωσης της Παραγγελίας σας.

Πως μπορώ να ακυρώσω παραγγελία μερικώς ή ολικώς;

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί εντελώς ή μερικώς, πριν την παραλαβή της. Επικοινωνείστε με το τμήμα Customer Passion όπου θα σας ενημερώσουν για την διαδικασία της ακύρωσης καθώς και για την επιστροφή χρημάτων σας στην περίπτωση που έχετε ήδη πληρώσει την παραγγελία σας.

Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την παραγγελία σας θα σας γινει αντίστοιχα και η επιστροφή χρημάτων:

Για Πιστωτική κάρτα on-line η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην κάρτα σας, μέσα σε 7-14 εργάσιμες ημέρες.

Γι Αντικαταβολή θα πρέπει να μας δώσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο να είστε δικαιούχος για να προχωρήσουμε σε πίστωση εντος 7-14 εργάσιμων ημερών.

Πως μπορώ να κάνω μια επιστροφή;

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ Multirama

Κατάσταση Παραλαβής Προϊόντων : Ο πελάτης υποχρεούται να ελέγξει τα είδη τα οποία παρέλαβε και να ενημερώσει την Retail World S.A. άμεσα εντός 2 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής για τυχόν εμφανή εξωτερικά ελαττώματα ή λάθος στην παράδοση. Μετά την παρέλευση του χρονικού διαστήματος των 2 ημερών θεωρείται πως τα προϊόντα παρελήφθησαν σε άριστη κατάσταση.

Επιστροφές προϊόντων:

Α. Με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής της Retail World S.A.: Επιστροφή προϊόντων με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής της Retail World S.A. μπορεί να πραγματοποιηθεί σε περίπτωση που η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα (λάθος παράδοση) ή το είδος κατά την παράδοση έχει υποστεί ζημιά ή έχει κατεστραμμένη συσκευασία ή έχει λάθος χαρακτηριστικά ή φωτογραφία στο Site μας. Ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος, είτε να συμπληρώσει τη Φόρμα Επιστροφής και να ενημερώσει την Retail World S.A. στο info@multirama.gr ή στο Τηλ: 210 8181888 ή με Fax στο 210 8181180, εντός 2 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται από τον πελάτη στην κατάσταση που παρελήφθησαν και στο χρόνο που συμφωνήθηκε με το τμήμα εξυπηρέτησης.

H επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν κατά την πώληση και την πλήρη εμπορική συσκευασία του. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της Retail World S.A. γίνεται αποκλειστικά μόνο από τα καταστήματα Speedex.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί από την Retail World S.A., το προϊόν θα αντικαθίσταται με νέο, εφόσον είναι διαθέσιμο ή άλλο, ιδίων ή ανώτερων τεχνικών χαρακτηριστικών, κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη. Διαφορετικά η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας ή επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η Retail World S.A. έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.


Β. Με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής της Retail World S.A. σε περίπτωση παράδοσης μη λειτουργικού προϊόντος (DOA): Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν θεωρηθεί ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA), ο πελάτης οφείλει να συμπληρώσει τη Φόρμα Επιστροφής και να ενημερώσει την Retail World S.A. στο info@multirama.gr ή στο Τηλ: 210 8181888 ή με Fax: 210 8181180 και να ζητήσει την επιστροφή του DOA προϊόντος. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA), θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη και η επιστροφή αυτών θα γίνεται με χρέωση της Retail World S.A. μόνο από τα καταστήματα Speedex.

Το ελάττωμα του προϊόντος δεν θα πρέπει να οφείλεται σε κακή χρήση του πελάτη και το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα πρωτότυπα έγγραφα της πώλησης (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κλπ) και την εμπορική - πλήρη συσκευασία του.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος (DOA) και υπό την προϋπόθεση ότι θα επιβεβαιωθεί μετά από τον τεχνικό έλεγχο ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε κακή χρήση, το προϊόν θα αντικαθίσταται με νέο εφόσον είναι διαθέσιμο ή άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών χαρακτηριστικών κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη. Διαφορετικά η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας ή επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Γ. Με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής του πελάτη σε περίπτωση Υπαναχώρησης του λόγω αλλαγής γνώμης:

Ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει προϊόν απλά και μόνο λόγο μεταμέλειας (αλλαγή γνώμης, απόφασης), υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

  • Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. O καταναλωτής πρέπει να συμπληρώσει τη Φόρμα Επιστροφής και να ενημερώσει την εταιρεία στο info@multirama.gr ή στο Τηλ: 210 8181888 ή με Fax: 210 8181180.
  • Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (as new) όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.).
  • Για να γίνει δεκτή επιστροφή θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει απαραίτητα τα επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό.
  • ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ: α) CD, β)DVD, γ) βιβλία, δ) ανοικτές μνήμες ψηφιακών και USB αποθηκευτικά μέσα, ε) ανοικτά αναλώσιμα (μελάνια, χαρτιά, CD, DVD κ.τ.λ.) στ) ανοικτά προγράμματα/software και παιχνίδια (games), ζ) συνδέσεις internet και κινητής τηλεφωνίας, η) προϊόντα που περιέχουν σύνδεση internet η οποία έχει ενεργοποιηθεί, θ) συσκευές κινητών τηλεφώνων με συμβόλαιο γενικώς, ι) συσκευές κινητών τηλεφώνων χωρίς συμβόλαιο εφόσον έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους, ια) προϊόντα από το οποία λείπει το σειριακό νούμερο, ιβ) υπολογιστές και λοιπά προϊόντα κατά παραγγελία (Built-To-Order), ιγ) ανοικτές μνήμες ψηφιακών και USB αποθηκευτικά μέσα .
  • Για προϊόντα που αγοράσθηκαν με καταναλωτικό δάνειο δεν ισχύει η επιστροφή χρημάτων λόγω της αδυναμίας ακύρωσης του καταναλωτικού δανείου, ο καταναλωτής δικαιούται αποκλειστικά να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.
  • Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο (π.χ. δωρεάν μνήμη κ.τ.λ.) θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
  • Προϊόντα που αγοράζονται από τα μέλη μέσω εξαργύρωσης πόντων με την κάρτα Multirama Rewards Club, δεν θα είναι δυνατή η επιστροφή και αλλαγή τους παρά μόνο με ίδιο προϊόν και απαιτείται να συνοδεύονται από το παραστατικό της αγοράς που αναφέρει και την εξαργύρωση των πόντων της υπάρχουσας συναλλαγής.
  • Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή επιστροφή προϊόντος ο καταναλωτής δικαιούται είτε να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων είτε να λάβει πίσω μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας και όχι επιστροφή μετρητών.
  • O καταναλωτής ευθύνεται να αποθηκεύσει (backup) και διαγράψει (delete) τυχόν δεδομένα (data) που κατέγραψε ή προγράμματα (software) που εγκατέστησε σε σκληρό δίσκο ή οποιοδήποτε άλλο αποθηκευτικό μέσο επιστρεφόμενου προϊόντος. Η RETAILWORLD A.E. δεν φέρει καμία ευθύνη για απώλεια ή αποκάλυψη τέτοιων δεδομένων ή προγραμμάτων.
  • Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η RETAILWORLD A.E., κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.
  • Η RETAILWORLD A.E. διατηρεί το δικαίωμα οποτεδήποτε να καταργήσει ή να τροποποιεί την πολιτική επιστροφών της, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στην ιστοσελίδα ή τα καταστήματά της.
  • Η πολιτική επιστροφών της RETAILWORLD A.E. δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.

Επιστροφές Ελαττωματικών προϊόντων για Service – εντός χρονικής εγγύησης κατασκευαστή:

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να επιστρέψει στο τεχνικό μας τμήμα προϊόν που έχει αγοράσει από την Retail World S.A. και παρουσιάζει κάποια τεχνική δυσλειτουργία. Σε αυτή τη περίπτωση οφείλει να συμπληρώσει τη Φόρμα Επιστροφής και να ενημερώσει την Retail World S.A. στο info@multirama.gr ή στο Τηλ: 210 8181888 ή με Fax: 210 8181180 και να ζητήσει την επιστροφή του προϊόντος για Service.

Το προϊόν προτιμάται να επιστρέφεται από τον πελάτη στην αρχική του εμπορική συσκευασία και στο χρόνο που θα συμφωνείται με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Σε περίπτωση απουσίας της εμπορικής συσκευασίας ο πελάτης οφείλει να εξασφαλίζει ασφαλή συσκευασία για το προϊόν ώστε η μεταφορά του προς τη Retail World S.A. να γίνεται χωρίς να προκληθεί σε αυτό κάποια ζημιά. Συγκεκριμένα ο πελάτης οφείλει να μεριμνήσει ώστε:

  • Το μέγεθος της συσκευασίας να είναι ανάλογο με το περιεχόμενο της ώστε να αποφευχθούν τυχόν φθορές.
  • Να χρησιμοποιήσει υλικά (της χαρτί, φυσαλιδωτό κλπ.) για την αποφυγή κραδασμών – δεν πρέπει να κινείται το περιεχόμενο της αποστολής.
  • Να χρησιμοποιήσει ταινία συσκευασίας για να κλείσει τη συσκευασία.
  • Εφόσον το προϊόν είναι φορητός υπολογιστής να το τοποθετήσει αρχικώς στην τσάντα μεταφοράς του - φροντίζοντας η οθόνη να είναι από την εσωτερική πλευρά της

Σε οποιαδήποτε περίπτωση, η ευθύνη μεταφοράς του προϊόντος είναι αποκλειστικά του πελάτη.

Ο πελάτης ευθύνεται να αποθηκεύσει (backup) και διαγράψει (delete) τυχόν δεδομένα (data) που κατέγραψε ή προγράμματα (software) που εγκατέστησε σε σκληρό δίσκο ή οποιοδήποτε άλλο αποθηκευτικό μέσο επιστρεφόμενου προϊόντος. Η Retail World S.A. δεν φέρει καμία ευθύνη για απώλεια ή αποκάλυψη τέτοιων δεδομένων ή προγραμμάτων.


Προϋποθέσεις και Χρεώσεις Τεχνικού Τμήματος:

Για προϊόν εντός εγγύησης που θα επιβεβαιώνεται η αναφερόμενη βλάβη και από το τεχνικό μας τμήμα, θα επισκευάζεται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη.

Υπάρχει όμως περίπτωση για προϊόν εντός εγγύησης να υπάρχει χρέωση για τον πελάτη. Συγκεκριμένα:

  • Αν δεν διαπιστωθεί η αναφερόμενη βλάβη (No Fault Found) από τεχνικό μας, θα υπάρχει χρέωση 5,90 €.
  • Αν κατά απαίτηση του πελάτη το προϊόν σταλθεί και στην Εξουσιοδοτημένη Αντιπροσωπεία για περαιτέρω έλεγχο και δεν διαπιστωθεί για δεύτερη φορά η αναφερόμενη βλάβη, τότε ο πελάτης θα επιβαρύνεται με το κόστος των 18,90 € (περιλαμβάνει κόστος τεχνικού ελέγχου, μεταφορικών, διαχείρισης, κλπ) συν το αντίστοιχο κόστος ελέγχου της εκάστοτε Αντιπροσωπείας.
  • Ο πελάτης θα πληρώνει με Αντικαταβολή κατά την επιστροφή του προϊόντος στον χώρο του.

Για προϊόν εντός εγγύησης που θα διαπιστώνεται ότι η βλάβη προήλθε από υπαιτιότητα του πελάτη (πχ. σπασμένο, βρεγμένο κλπ), θα υπάρχει ελάχιστη χρέωση 5,90 € ή 18,90 € αν αποσταλεί σε Εξουσιοδοτημένη Αντιπροσωπεία (περιλαμβάνει κόστος τεχνικού ελέγχου, μεταφορικών, διαχείρισης, κλπ) συν το κόστος επισκευής ή έλεγχου της εκάστοτε Αντιπροσωπείας.

Σχετικά με το κόστος επισκευής ή έλεγχου της εκάστοτε Αντιπροσωπείας, ο πελάτης:

  • Θα ενημερώνεται για το προτεινόμενο κόστος επισκευής και σε περίπτωση που το αποδεχτεί θα προχωράει η επισκευή του προϊόντος. Σε περίπτωση μη αποδοχής του κόστους από τον πελάτη, το προϊόν του θα επιστρέφεται ανεπισκεύαστο, με χρέωση του ελέγχου της εκάστοτε Αντιπροσωπείας.
  • θα πληρώνει με Αντικαταβολή κατά την επιστροφή του προϊόντος στον χώρο του.

Για προϊόν εκτός εγγύησης που ο πελάτης το επιστρέφει στο τεχνικό μας τμήμα θα υπάρχει ελάχιστη χρέωση 5,90 € ή 18,90 € αν αποσταλεί σε Εξουσιοδοτημένη Αντιπροσωπεία (περιλαμβάνει κόστος τεχνικού ελέγχου, μεταφορικών, διαχείρισης, κλπ) συν το κόστος επισκευής ή τεχνικού έλεγχου της εκάστοτε Αντιπροσωπείας.

Ο πελάτης θα ενημερώνεται για το προτεινόμενο κόστος επισκευής ή την χρέωση τεχνικού ελέγχου της Αντιπροσωπείας και θα πληρώνει με Αντικαταβολή κατά την επιστροφή του προϊόντος στον χώρο του.

Διαθεσιμότητα προϊόντων

Οι διαθεσιμότητες των προϊόντων ενημερώνονται καθημερινά και εμφανίζονται σε κάθε προϊόν δίπλα στην αξία του.

 

Το Multirama.gr ορίζει με συγκεκριμένο τρόπο την κατάσταση αποθέματος του κάθε προϊόντος. Ωστόσο, μπορεί να συμβεί ο αριθμός των παραγγελιών να ξεπεράσει τον αριθμό των διαθέσιμων προϊόντων στο απόθεμα. Σε αυτή την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας είτε τηλεφωνικά είτε με ενημερωτικό email όπου θα σας υποδεικνύουν την ημερομηνία διαθεσιμότητας του προϊόντος για την αποστολή του.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση αυξομείωσης των τιμών;

Τη στιγμή που επιβεβαιώνετε την παραγγελία σας αφού έχετε επιλέξει τον τρόπο πληρωμής σας, η αγορά σας έχει πραγματοποιηθεί. Οποιαδήποτε μεταβολή της τιμής από την στιγμή εκείνη και μετά, βάσει του ισχύοντος εμπορικού δικαίου δε μπορούν να ωφελήσουν ή να επιβαρύνουν έναν πελάτη.

Πως αλλάζω το προφίλ μου;

Μπορείτε να δείτε και να τροποποιήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία, το βιβλίο διευθύνσεων σας και άλλες

  • Κάντε κλικ στο "Το προφίλ μου"
  • Κάντε κλικ στο "Βιβλίο Διευθύνσεων"
  • Όλα τα στοιχεία της διεύθυνσής σας θα εμφανιστούν
  • Κάντε κλικ στο "Ενημέρωση" για να τροποποιήσετε τα στοιχεία της διεύθυνσής σας
  • Τροποποιήστε τα στοιχεία σας και κάντε κλικ στο "Αποθήκευση"
  • Τα στοιχεία της νέας σας διεύθυνσης θα σωθούν στο βιβλίο διευθύνσεών
  • Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι επιλέγετε τη σωστή διεύθυνση από το βιβλίο διευθύνσεών σας κατά την έξοδό σας

Τι κάνω σε περίπτωση ανάγκης επισκευής;

Προϊόν εντός εγγύησης χρειάζεται Service;

Στην περίπτωση που παρουσιασθεί οποιοδήποτε ελάττωμα μπορείτε να:

Διαδικασία Επιστροφών
Α) Να επικοινωνήσετε με το Customer Passion (εδώ) αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας και τον τύπο προβλήματος
B) Να συμπληρώστε την Φόρμα έγκρισης επιστροφής (εδώ)

Εντός 1 εργάσιμης ημέρας θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας και θα σας δώσουμε τις απαραίτητες πληροφορίες/κατευθύνσεις

Όλα τα προϊόντα του Multirama.gr διαθέτουν εγγύηση κατασκευαστή η οποία αναγράφεται κάτω από το «Απόκτησε το»