form-returns-header

Κατάσταση Παραλαβής Προϊόντων : Ο πελάτης υποχρεούται να ελέγξει τα είδη τα οποία παρέλαβε και να  ενημερώσει την Retail World S.A. άμεσα εντός 2 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής για τυχόν εμφανή εξωτερικά ελαττώματα ή λάθος στην παράδοση. Μετά την παρέλευση του χρονικού διαστήματος των 2 ημερών θεωρείται πως τα προϊόντα παρελήφθησαν σε άριστη κατάσταση.

Επιστροφές προϊόντων:

Α. Με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής της Retail World S.A: Επιστροφή προϊόντων με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής της Retail World S.A. μπορεί να πραγματοποιηθεί σε περίπτωση που η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα (λάθος παράδοση) ή το είδος κατά την παράδοση έχει υποστεί ζημιά ή έχει κατεστραμμένη συσκευασία ή έχει λάθος χαρακτηριστικά ή φωτογραφία στο Site μας. Ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος, είτε να συμπληρώσει τη Φόρμα Επιστροφής και να ενημερώσει την Retail World S.A. στο info@multirama.gr ή στο Τηλ: 210-8181888 ή με Fax στο 210 8181180, εντός 2 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται από τον πελάτη στην κατάσταση που παρελήφθησαν και στο χρόνο που συμφωνήθηκε με το τμήμα εξυπηρέτησης.

H επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν κατά την πώληση και την πλήρη εμπορική συσκευασία του. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της Retail World S.A. ΑΕ γίνεται αποκλειστικά μόνο από τα καταστήματα Speedex.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί από την Retail World S.A., το προϊόν θα αντικαθίσταται με νέο, εφόσον είναι διαθέσιμο ή άλλο, ιδίων ή ανώτερων τεχνικών χαρακτηριστικών, κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη. Διαφορετικά η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας ή επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η Retail World S.A. έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

Β. Με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής της Retail World S.A.d ΑΕ σε περίπτωση παράδοσης μη λειτουργικού προϊόντος (DOA): Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν θεωρηθεί ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA), ο πελάτης οφείλει να συμπληρώσει τη Φόρμα Επιστροφής και να ενημερώσει την Retail World ΑΕ στο info@multirama.gr ή στο Τηλ: 210-8181888 ή με Fax στο 210 8181180 και να ζητήσει την επιστροφή του DOA προϊόντος. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA), θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη και η επιστροφή αυτών θα γίνεται με χρέωση της Retail World S.A. μόνο από τα καταστήματα Speedex.

Το ελάττωμα του προϊόντος δεν θα πρέπει να οφείλεται σε κακή χρήση του πελάτη και το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα πρωτότυπα έγγραφα της πώλησης (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κλπ) και την εμπορική - πλήρη συσκευασία του.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος (DOA) και υπό την προϋπόθεση ότι θα επιβεβαιωθεί μετά από τον τεχνικό έλεγχο ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε κακή χρήση, το προϊόν θα αντικαθίσταται με νέο εφόσον είναι διαθέσιμο ή άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών χαρακτηριστικών κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη. Διαφορετικά η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας ή επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

 

Γ. Με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής του πελάτη σε περίπτωση Υπαναχώρησης του λόγω αλλαγής γνώμης:

Ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει προϊόν απλά και μόνο λόγο μεταμέλειας (αλλαγή γνώμης, απόφασης), υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

1. Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. O καταναλωτής πρέπει να συμπληρώσει τη Φόρμα Επιστροφής και να ενημερώσει την εταιρεία στο info@multirama.gr ή στο Τηλ: 210-8181888 ή με Fax στο 210 8181180.

2. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (as new) όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.).

3. Για να γίνει δεκτή επιστροφή θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει απαραίτητα τα επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό.

4. ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ: α) CD, β)DVD, γ) βιβλία, δ) ανοικτές μνήμες ψηφιακών και USB αποθηκευτικά μέσα, ε) ανοικτά αναλώσιμα (μελάνια, χαρτιά, CD, DVD κ.τ.λ.) στ) ανοικτά προγράμματα/software και παιχνίδια (games), ζ) συνδέσεις internet και κινητής τηλεφωνίας, η) προϊόντα που περιέχουν σύνδεση internet η οποία έχει ενεργοποιηθεί, θ) συσκευές κινητών τηλεφώνων με συμβόλαιο γενικώς, ι) συσκευές κινητών τηλεφώνων χωρίς συμβόλαιο εφόσον έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους, ια) προϊόντα από το οποία λείπει το σειριακό νούμερο, ιβ) υπολογιστές και λοιπά προϊόντα κατά παραγγελία (Built-To-Order), ιγ) ανοικτές μνήμες ψηφιακών και USB αποθηκευτικά μέσα .

5. Για προϊόντα που αγοράσθηκαν με καταναλωτικό δάνειο δεν ισχύει η επιστροφή χρημάτων λόγω της αδυναμίας ακύρωσης του καταναλωτικού δανείου, ο καταναλωτής δικαιούται αποκλειστικά να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.

6. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο (π.χ. δωρεάν μνήμη κ.τ.λ.) θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.

7. Προϊόντα που αγοράζονται  από τα μέλη μέσω εξαργύρωσης πόντων με την κάρτα Multirama Rewards Club, δεν θα είναι δυνατή η επιστροφή και αλλαγή τους παρά μόνο με ίδιο προϊόν και απαιτείται να συνοδεύονται από το παραστατικό της αγοράς που αναφέρει και την εξαργύρωση των πόντων της υπάρχουσας συναλλαγής.

8. Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή επιστροφή προϊόντος ο καταναλωτής δικαιούται είτε να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων είτε να λάβει πίσω μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας και όχι επιστροφή μετρητών.

9. O καταναλωτής ευθύνεται να αποθηκεύσει (backup) και διαγράψει (delete) τυχόν δεδομένα (data) που κατέγραψε ή προγράμματα (software) που εγκατέστησε σε σκληρό δίσκο ή οποιοδήποτε άλλο αποθηκευτικό μέσο επιστρεφόμενου προϊόντος. Η RETAILWORLD A.E. δεν φέρει καμία ευθύνη για απώλεια ή αποκάλυψη τέτοιων δεδομένων ή προγραμμάτων.

10.  Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η RETAILWORLD A.E., κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.

11.  Η RETAILWORLD A.E. διατηρεί το δικαίωμα οποτεδήποτε να καταργήσει ή να τροποποιεί την πολιτική επιστροφών της, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στην ιστοσελίδα ή τα καταστήματά της.

12.  Η πολιτική επιστροφών της RETAILWORLD A.E. δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.

 

 

Επιστροφές Ελαττωματικών προϊόντων για Service – εντός χρονικής εγγύησης κατασκευαστή:

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να επιστρέψει στο τεχνικό μας τμήμα προϊόν που έχει αγοράσει από την Retail World S.A. και παρουσιάζει κάποια τεχνική δυσλειτουργία. Σε αυτή τη περίπτωση οφείλει να συμπληρώσει τη Φόρμα Επιστροφής και να ενημερώσει την Retail World S.A. στο info@multirama.gr ή στο Τηλ: 210-8181888 ή με Fax στο 210 8181180 και να ζητήσει την επιστροφή του προϊόντος για Service.

 

Το προϊόν προτιμάται να επιστρέφεται από τον πελάτη στην αρχική του εμπορική συσκευασία και στο χρόνο που θα συμφωνείται με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Σε περίπτωση απουσίας της εμπορικής συσκευασίας ο πελάτης οφείλει να εξασφαλίζει ασφαλή συσκευασία για το προϊόν ώστε η μεταφορά του προς τη Retail World S.A. να γίνεται χωρίς να προκληθεί σε αυτό κάποια ζημιά. Συγκεκριμένα ο πελάτης οφείλει να μεριμνήσει ώστε:

  • Το μέγεθος της συσκευασίας να είναι ανάλογο με το περιεχόμενο της ώστε να αποφευχθούν τυχόν φθορές.

 

  • Να χρησιμοποιήσει υλικά (της χαρτί, φυσαλιδωτό κλπ.) για την αποφυγή κραδασμών – δεν πρέπει να κινείται το περιεχόμενο της αποστολής.

 

  • Να χρησιμοποιήσει ταινία συσκευασίας για να κλείσει τη συσκευασία.

 

  • Εφόσον το προϊόν είναι φορητός υπολογιστής να το τοποθετήσει αρχικώς στην τσάντα μεταφοράς του - φροντίζοντας η οθόνη να είναι από την εσωτερική πλευρά της

 

 

Σε οποιαδήποτε περίπτωση, η ευθύνη μεταφοράς του προϊόντος είναι αποκλειστικά του πελάτη.

Ο πελάτης ευθύνεται να αποθηκεύσει (backup) και διαγράψει (delete) τυχόν δεδομένα (data) που κατέγραψε ή προγράμματα (software) που εγκατέστησε σε σκληρό δίσκο ή οποιοδήποτε άλλο αποθηκευτικό μέσο επιστρεφόμενου προϊόντος. Η Retail World S.A. δεν φέρει καμία ευθύνη για απώλεια ή αποκάλυψη τέτοιων δεδομένων ή προγραμμάτων.

Προϋποθέσεις και Χρεώσεις Τεχνικού Τμήματος:

Για προϊόν εντός εγγύησης που θα επιβεβαιώνεται η αναφερόμενη βλάβη και από το τεχνικό μας τμήμα, θα επισκευάζεται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη.

Υπάρχει όμως περίπτωση για προϊόν εντός εγγύησης να υπάρχει χρέωση για τον πελάτη. Συγκεκριμένα:

  • Αν δεν διαπιστωθεί η αναφερόμενη βλάβη (No Fault Found) από τεχνικό μας, θα υπάρχει χρέωση 5,90 €.

 

  • Αν κατά απαίτηση του πελάτη το προϊόν σταλθεί και στην Εξουσιοδοτημένη Αντιπροσωπεία για περαιτέρω έλεγχο και δεν διαπιστωθεί για δεύτερη φορά η αναφερόμενη βλάβη, τότε ο πελάτης θα επιβαρύνεται με το κόστος των 18,90 € (περιλαμβάνει κόστος τεχνικού ελέγχου, μεταφορικών, διαχείρισης, κλπ) συν το αντίστοιχο κόστος ελέγχου της εκάστοτε Αντιπροσωπείας.

 

  • Ο πελάτης θα πληρώνει με Αντικαταβολή κατά την επιστροφή του προϊόντος στον χώρο του.

Για προϊόν εντός εγγύησης που θα διαπιστώνεται ότι η βλάβη προήλθε από υπαιτιότητα του πελάτη (πχ. σπασμένο, βρεγμένο κλπ), θα υπάρχει ελάχιστη χρέωση 5,90 € ή 18,90 € αν αποσταλεί σε Εξουσιοδοτημένη Αντιπροσωπεία (περιλαμβάνει κόστος τεχνικού ελέγχου, μεταφορικών, διαχείρισης, κλπ) συν το κόστος επισκευής ή έλεγχου της εκάστοτε Αντιπροσωπείας.

Σχετικά με το κόστος επισκευής ή έλεγχου της εκάστοτε Αντιπροσωπείας, ο πελάτης:

  • Θα ενημερώνεται για το προτεινόμενο κόστος επισκευής και σε περίπτωση που το αποδεχτεί θα προχωράει η επισκευή του προϊόντος. Σε περίπτωση μη αποδοχής του κόστους από τον πελάτη, το προϊόν του θα επιστρέφεται ανεπισκεύαστο, με χρέωση του ελέγχου της εκάστοτε Αντιπροσωπείας.

 

  • θα πληρώνει με Αντικαταβολή κατά την επιστροφή του προϊόντος στον χώρο του.

 

 

Για προϊόν εκτός εγγύησης που ο πελάτης το επιστρέφει στο τεχνικό μας τμήμα θα υπάρχει ελάχιστη χρέωση 5,90 € ή 18,90 € αν αποσταλεί σε Εξουσιοδοτημένη Αντιπροσωπεία (περιλαμβάνει κόστος τεχνικού ελέγχου, μεταφορικών, διαχείρισης, κλπ) συν το κόστος επισκευής ή τεχνικού έλεγχου της εκάστοτε Αντιπροσωπείας.

Ο πελάτης θα ενημερώνεται για το προτεινόμενο κόστος επισκευής ή την χρέωση τεχνικού ελέγχου της Αντιπροσωπείας και θα πληρώνει με Αντικαταβολή κατά την επιστροφή του προϊόντος στον χώρο του.